كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
مراسم تجلیل از بانوان دانشجوی صاحب فرزند در دانشگاه پیام نور کازرون   مراسم تجلیل از بانوان دانشجوی صاحب فرزند با حضور ریاست دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در ابتدای این مراسم دکتر میثم جعفری پور با تبریک دهه کرامت، حضور مادران دانشجوی دارای فرزند را خیرمقدم عرض نمود و اظهار داشت: امروزه جمعیت در واقع یک سرمایه است و باید آنان را حفظ کرد و مشکلاتشان را حل کرد تا بتوانند ازدواج کنند و صاحب فرزند شوند.
در ادامه سرکار خانم روستا کارشناس بهداشت در خصوص جوانی جمعیت و فرزند آوری بیان داشت: جمعیت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در هر کشور نقش مؤثری در آینده هر کشور دارد. وی بر تکریم مادران باردار و بانوانی که قصد فرزند دار شدن دارند، تأکید و تصریح کرد: تشویق، تکریم و حمایت از مادران باردار و فرزندان آنها در سرلوحه کار قرار گیرد. این کارشناس بهداشت یادآور شد: ما نسبت به آینده کشور مسئول هستیم و باید به سمت فرزند آوری و گسترش این فرهنگ گام برداریم تا پویائی و شادابی کشور را در آینده شاهد باشیم.
سپس دکتر کاظم دهقانیان فرد از اساتید دانشگاه و شاعر آیینی شهرستان کازرون اشعاری در مدح حضرت امام رضا (ع) سرودند.
لازم به ذکر است پخش کلیپ، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه، اهدای هدایا و پذیرایی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم با شکوه بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر