كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ( بهار1402) دستورالعمل امتحانات پایان ترم نیمسال دوم 1401/1402 دانشگاه پیام نور مرکز کازرون
1- اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ( گزارش 428 ) : جهت دریافت این گزارش از تاریخ 28 اردیبهشت ماه (طبق تقویم آموزشی ) بعد از پرداخت شهریه به کاریری خودتان در سیستم گلستان مراجعه نموده و گزارش را دریافت نمایید.
لازم به ذکر است که جهت ورود به جلسه امتحان، داشتن گزارش 428 و کارت دانشجويي الزامی است و دانشجو باید تا قبل از شروع امتحانات نسبت به پرداخت شهریه اقدام نماید.
2- محل برگزاری امتحانات حضوری : دانشگاه پیام نور مرکز کازرون  ساختمان آموزشی
3- حداقل نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشید.
4- قبل از شروع آزمون : شماره صندلی مربوطه به هر دانشجو طبق لیست اعلامی در محل حوزه امتحانی درب ورودي ساختمان آموزشی و همچنین تابلو نصب شده در جلو کتابخانه نصب خواهد شد، لطفا  به محل های فوق مراجعه نموده و پس از رویت شماره صندلی به حوزه امتحانی مراجعه و در روی صندلی خود بنشینید.
5- طبق اعلام سازمان: آزمون برخی از دروس حضوری به صورت کاغذی و برخی به صورت الکترونیکی حضوری انجام می گیرد.
تبصره : محل برگزاری آزمون های کاغذی در ساختمان آموزشي طبقه اول و محل برگزاری آزمون های الکترونیکی حضوری در ساختمان آموزشی، طبقه دوم اتاق رایانه برگزار می گردد ( در زمان اعلام شماره صندلی نوع آزمون و محل آن مشخص شده است).
6- از ورود دانشجو به جلسه آزمون های کاغذی و الکترونیکی حضوری 15 دقیقه بعد از شروع، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
تبصره : در آزمون های الکترونیکی حضوری بعد از 15 دقیقه، سیستم بسته خواهد شد و ورود به سیستم آزمون امکان پذیر نیست.
7- به همراه داشتن کارت دانشجویی، کارت شناسایی و گزارش 428 ( کارت ورود به جلسه ) الزامی است.
8- پاسخگویی به سئوالات تستی کاغذی با مداد نرم مشکی و سئوالات تشریحی کاغذی با خودکار انجام می گیرد.
تبصره : جهت پاسخگویی به سئوالات، مداد، پاکن، تراش و خودکار به همراه داشته باشید.
9- با توجه به اینکه پاسخنامه های تشریحی در سیستم اسکن خواهد شد، لطفا فقط از روی برگه تشریحی که دارای مشخصات و بارکد مربوطه هست استفاده نموده واز پشت برگه به هیچ عنوان استفاده ننمائید.
10- لطفا از تا نمودن و مخدوش کردن پاسخنامه های تستی جدا خودداری نمایید.
11-ورود هر گونه کتاب - جزوه - کیف و موبایل به محل آزمون ممنوع می باشد و در صورت آوردن موارد فوق به جلسه با دانشجو خاطی طبق مقررات رفتارو به کمیته انضباطی معرفی می گردد ( محل تحویل کیف؛ موبایل و ...  اتاق امانات می باشد).
تبصره : از گذاشتن هرگونه وسایل گرانبها و قیمتی در کیف خود جدا خوداری نمائید (دانشگاه هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال آن ندارد).
12- با توجه به اینکه امکان ثبت نمره توسط استاد برای دانشجویان بدهکار همچنین اخذ کارت ورود به جلسه (گزارش 428) میسر نمی باشد لطفا تا تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1402 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایید .
13- رعایت پوشش مناسب طبق دستورالعمل دانشگاه برای آقایان و خانم ها الزامی است.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازورن
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر