كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور کازرون به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این جلسه که بصورت مجازی برگزار شد، دکتر عیسی زارع درنیانی رئیس دانشگاه پیام نور کازرون هدف از تشکیل این جلسه را آشنایی دانشجویان با پتانسیل های علمی و عملی، قوانین و مقررات آموزشی و پژوهشی و امکانات رفاهی دانشگاه دانست.
وی خطاب به دانشجویان گفت: شما دانشجویان گرامی وارد مرحله جدیدی و مهمی از زندگی شده اید و قدر ایام تحصیل خود را بدانید و توانمندی خود را بالا ببرید.
دکتر زارع درنیانی با اشاره به اینکه ما و همه همکاران دانشگاه سعی و تلاش می کنیم تا آنجا که مقدور است بستر موفقیت شما را فراهم نمائیم، خاطر نشان کرد: برای ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور باعث افتخار و خوشحالی است که بیشترین قبولی و موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد از آن دانشگاه پیام نور است و طبق مستندات بیشترین موفقیت در استخدام دستگاه های دولتی و وکالت و غیره از آن دانشگاه پیام نور است. پس شرایط این دوران را دریابید و از هم اکنون با برنامه ریزی، بطور هدفمند حرکت نموده و همت خود را جزم کنید تا روزی موفقیت شما را نظاره گر باشیم.
رئیس دانشگاه پیام نور کازرون در ادامه توصیه ای به دانشجویان داشت و گفت:  اگر در کنار تحصیلتان، تهذیب نفس هم داشته باشید نه تنها خودتان به سعادت دنیوی و اخروی می رسید، بلکه کشور را می توانید به سعادت برسانید. به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ما از حصر اقتصادی نمی ترسیم، از دانشگاه استعماری می ترسیم. انشاالله اگر علم و بصیرت داشته باشیم، تحصیل مان همراه با تهذیب و بصیرت باشد، علم مان در راه منافع کشور خواهد بود و فرهنگ و اقتصادمان تقویت می شود و دیگر دچار استعمار فرهنگی و اقتصادی نخواهیم شد.
وی در پایان بیان داشت: درب اتاق ما بر روی همه دانشجویان عزیز باز است که اگر مطالبه به حقی، انتقادی و یا ایده و پیشنهادی جهت توسعه و اعتلای دانشگاه دارید، با آغوش باز پذیرا هستیم و آن را بررسی و رسیدگی می نماییم.
در ادامه مدیر آموزش، مدیر فرهنگی دانشجویی و مسئول آموزشهای آزاد به ارایه نکاتی به دانشجویان پرداختند. در پایان هم جلسه پرسش و پاسخ با حضور ریاست و مدیران دانشگاه برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر