كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
برگزاری ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود در دانشگاه پیام نور کازرون ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود با حضور مدیران دانشگاه، بسیج دانشجویی و انجمن های علمی در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این نشست دکتر عیسی زارع درنیانی رئیس دانشگاه پیام نور کازرون ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش واحدهای مختلف دانشگاه در روند پذیرش دانشجویان جدید الورود اظهار داشت: در سال های اخیر روند مثبت و رو به رشد در برگزاری مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود ایجاد شده است که این روند جز با همت شبانه روزی واحد های مختلف در دانشگاه محقق نمی شود.
وی افزود: برخورد محترمانه و اخلاق مدار با دانشجویان و خانواده های آنها از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریتی دانشگاه است که در مراسم از دانشجویان جدید الورود اهمیت والاتری دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور کازرون اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری بسیج دانشجویی، تشکل ها، انجمن های علمی و همکاری بخش های مختلف دانشگاه شرایط مطلوبی برای حضور دانشجویان نو ورود آماده نماییم.
دکتر زارع درنیانی در ادامه از حضار در جلسه خواست تا با تلاش مضاعف و در راستای خدمت به دانشجویان در برگزاری مراسم سال تحصیلی جدید با همدلی و هماهنگی برنامه ای جذاب و خاطره انگیز برای دانشجویان در روز دوشنبه 9 آبانماه 1401 ساعت 9/30 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه اجرا نمایند.
در ادامه اعضای جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم پرداختند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر