كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
خلاصه موارد مهمی که جهت امتحانات پایان ترم دانشجویان محترم می بایست بدانند خلاصه موارد مهمی که جهت امتحانات پایان ترم دانشجویان محترم می بایست بدانند

🔺 درس حفظ جز سی به صورت مجازی از طریق سامانه سراسری edu.pnu.ac.ir برگزار میگردد.(جزییات اطلاع رسانی شده است)

🔺 امتحانات حضوری از یازدهم خردادماه لغایت چهارم تیرماه خواهد بود.

🔺 یک هفته قبل از امتحانات امکان اخذ کارت شرکت در آزمون (گزارش428) جهت مشاهده ی تاریخ و ساعت دقیق امتحان در سیستم گلستان برای دانشجو فراهم خواهد شد .لازمه ی اخذ این گزارش پرداخت کامل بدهکاری و شهریه می باشد.

🔺لازم بذکر است منابع امتحانات همان منبع درج شده در سایت pnu.ac.ir  می باشد و برای تمام دانشجویان پیام نور سراسر کشور یکسان خواهد بود.(وضعیت منابع در سایت مذکور جهت هر رشته درج شده است).

🔺تصمیم گیری در خصوص امتحانات دروس بدون منبع به عهده ی استاد با هماهنگی ستاد امتحانات استان  خواهد بود.

🔺  جهت دروسی که امتحان حضوری می باشد دانشجو می بایست نیم ساعت قبل از هر امتحان در حوزه امتحانی حاضر باشد چنانچه دانشجویی بعد از ساعت مقرر در حوزه حضور یابد با توجه به اینکه امتحانات سراسری برگزار میشود متاسفانه به دانشجو اجازه داده نخواهدشد در امتحان شرکت کند  و برای ایشان  غیبت ثبت خواهد شد.

🔺 قبل از ورود به حوزه ی امتحانی حتما بنر ها ی راهنما در خصوص نحوه ی تکمیل پاسخنامه ی تستی و نحوه ی امتحانات بدون کاغذ و همچنین بنر کمیته ی انضباطی و تخلفات  که در محوطه ی دانشگاه نصب شده به دقت مطالعه نمایید.

🔺 جهت ورود به حوزه ی امتحانی داشتن کارت دانشجویی و کارت شرکت در آزمون( گزارش ۴۲۸) الزامیست‌.

🔺 جهت حضور در حوزه امتحانی رعایت پوشش و شئونات اسلامی و پوشش در خور محیط  دانشگاه الزامی می باشد .

🔺 رعایت پروتکل بهداشتی و به همراه داشتن ماسک جهت ورود به حوزه الزامیست.

🔺 دانشجویان می بایست مداد مشکی ، پاک کن، تراش، خودکار آبی حتما در هرجلسه با خود داشته باشند.

🔺 لازم بذکر است آوردن گوشی در حوزه امتحانی تخلف محسوب میشود .دانشجو می بایست قبل از ورود به حوزه ی امتحانی کیف و گوشی و سایر وسایلات خود را به امانات در دانشگاه تحویل دهد.

🔺 دانشجو می بایست شماره ی صندلی که در تابلو خارج از حوزه نصب میشود برداشته و در  جایگاه خود بنشیند و پاسخنامه ی خود را که روی دسته ی صندلی گذاشته شده چک کند که با مشخصات خود تطبیق داشته باشد در غیر اینصورت به مراقب اطلاع دهد.

🔺 دانشجویان محترم بعضی از امتحانات شما که تعداد دانشجو کم هست به صورت بدون کاغذ و در اتاق کامپیوتر برگزار میگردد.به این گونه امتحانات الکترونیکی یا بدون کاغذ گفته میشود. اینگونه امتحانات در گزارش ۴۲۸ مشخص است و شما بعد از حضور در حوزه ی امتحانی توسط مراقبین جهت اینگونه امتحانات راهنمایی لازم خواهید شد.

🔺 در صورت مشاهده ی تقلب طبق دستورالعمل کمیته انضباطی سازمان مرکزی، گزارش تقلب دانشجو به ستاد امتحانات استان ارسال خواهد شد و نمره ی دانشجو در آن  درس  بیست و پنج صدم اعمال شده و توبیخ کتبی در پرونده درج خواهد شد.خواهشمند است جهت پیشگیری از تبعات تقلب که قطعا دامنگیر گزینش شغلی و غیره در آینده خواهد شد این بند را جدا رعایت بفرمایید .

🔺 تاکید مجدد  حداقل نیم ساعت قبل از هر امتحان در حوزه ی امتحانی حضور داشته باشید.

♦️با آرزوی موفقیت برای تک تک شما عزیزان خواهشمند است تمام موارد مذکور را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن سوال یا ابهام  به کارشناس رشته ی خود تماس حاصل نمایید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر