كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اطلاعیه
شنبه 22 مهر 1402 راهنماي كامل نحوه ثبت نام دانشجويان جديدالورود مقطع كارشناسي دانشگاه پيام نور/ ويدئوهاي آموزشي
پذيرفته شدگان پس از ورود به سايت مذكور در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودي مي توانند با استفاده از شناسه كاربري و گذرواژه وارد سامانه آموزشي گلستان شوند و نسبت به تكميل و بارگذاري مدارك اقدام نمايند.
از طريق مسير زير نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمائيد.
آموزش==> دانشجو ==>پذيرش غيرحضوري==>پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود
شناسه كاربري: شماره داوطلبيc021
گذرواژه : شماره ملي (در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج شناسه كاربري ثبت گردد)
لازم به ذكر است در صورتيكه كد ملي شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد.
مثال:
شناسه كاربري: ۲۰۲۰۲ ۰۲۱
گذرواژه: ۰۰۶۱۱۱۱۱۱۱
- توصيه مي شود كه تصوير مدارك با فرم jpg يا jpeg و حجم هر تصوير حداكثر ۲۵۰ كيلوبايت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه (گلستان) به آدرس اينترنتي reg.pnu.ac.ir بارگذاري شود.
- لازم جهت ثبت نام شامل تصوير صفحه اول و صفحه توضيحات شناسنامه و پشت و روي كارت ملي، عكس ۴×۳ با زمينه روشن، اصل مدرك ديپلم وپيش دانشگاهي (دارندگان مدرك ديپلم نظام جديد ۶-۳-۳ نياز به مدرك پيش دانشگاهي ندارند.)، مدرك مشخص كننده نظام وظيفه (ويژه آقايان) مي باشد.
- دارندگان ديپلم سالي واحدي يا ترمي واحدي علاوه بر مدرك ديپلم بايد مدرك پيش دانشگاهي يا كارداني خود را ارائه نمايند.
- پس از بررسي مدارك بارگذاري شده توسط مركز قبولي, ثبت پذيرش نهايي توسط مركزبه انجام مي رسد و سپس شناسه كاربري: شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد به سيستم گلستان مراجعه مي كنيد.
ويدئوي آموزشي نحوه بارگذاري مدارك در سامانه گلستان (كليك كنيد)
- با توجه به اينكه مراحل ثبت نام اوليه و انتخاب واحد اين دوره غيرحضوري مي باشد لازم است دانشجويان حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ جهت تحويل مدارك به دانشگاه خود مراجع كنند.
- كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از روش زير نسبت به پرداخت شهريه در سامانه گلستان اقدام نماييد:
منوي اصلي —>آموزش —>شهريه— >پرداختهاي الكترونيكي دانشجو
ويدئوي آموزشي نحوه انتخاب واحد، پرداخت شهريه و مشاهده منابع و چارت درسي (كليك كنيد)
پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:
ثبت نام==>عمليات ثبت نام ==> ثبت نام اصلي
ويدئوي آموزشي ليست منابع درسي دانشجويان مقطع كارشناسي ۱۴۰۲ (كليك كنيد)
ويدئوي آموزشي گزارش ۱۰۱ و رويت انتخاب واحد، تاريخ امتحانات و منابع دروس(كليك كنيد)
- پذيرفته شدگان هنگام ثبت نام براي تقاضاي تاييديه تحصيلي الكترونيكي از آخرين مدرك تحصيلي خود (ديپلم/ پيش دانشگاهي) وارد لينك http://emt.medu.ir شده و پس از تقاضاي تاييديه تحصيلي كد پيگيري را در سامانه گلستان ثبت نمايند.
- براساس بند ۲ نامه رئيس محترم مركز ارزشيابي و تضمين كيفيت نظام آموزش و پرورش فارغ التحصيلان شهريور سال ۱۳۹۵و بعد از آن نيازي به مراجعه حضوري به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصيل خود ندارند، اما فارغ التحصيلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل ازآن، با كد پيگيري صادر شده از سامانه به همراه مدارك تحصيلي كه توسط سازمان سنجش آموزش كشور براي ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اعلام شده، بايد به ادارات آموزش و پرورش محل صدور مراجعه، تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسي و تائيد، مدارك تحصيلي را اسكن و در سامانه بارگذاري نمايد.
- مدرك كارداني دانش آموختگان دوره هاي كارداني پيوسته و ناپيوسته (فاقد مدرك پيش دانشگاهي)، بجاي مدرك پيش دانشگاهي ملاك عمل واقع شود. همچنين تاييديه تحصيلي اين گروه از پذيرفته شدگان همانند دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد بايد از سامانه تاييديه تحصيلي وزارت عتف به آدرس http://estelam.msrt.ir توسط پذيرفته شده تقاضا وكد پيگيري آن در سامانه گلستان درج شود.
- پذيرفته شدگان لازم است براي درخواست معافيت تحصيلي به سايت sakha.epolice.ir يا به دفاتر خدمات الكترونيك پليس +۱۰ مراجعه و درخواست معافيت تحصيلي نمايند.
- زمان تاريخ درخواست مهمان دانشجويان جديدالورود از تاريخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ لغايت ۱۴۰۲/۰۷/۲۹مي باشد.
- زمان انتخاب واحد براي دانشجويان جديدالورود از تاريخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲لغايت ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ مي باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر