اطلاعیه ها

یکشنبه 13 آذر 1401 دستورالعمل امتحانات پايان ترم دانشگاه پیام نور مرکز کازرون و نحوه برگزاري (مهم) 1- اخذ کارت ورود به جلسه امتحان ( گزارش 428 ) : جهت دریافت این گزارش از تاریخ 15 آذرماه بعد از پرداخت شهریه به کاریری خودتان در سیستم گلستان مراجعه نموده و گزارش را دریافت نمایید.
لازم به ذکر است که جهت ورود به جلسه امتحان ، داشتن گزارش 428 و کارت دانشجويي الزامی است و دانشجو باید تا قبل از شروع امتحانات نسبت به پرداخت شهریه اقدام نماید.
نکته مهم: کليه آزمونهاي دروس عمومي به صورت آنلاين و بقيه دروس به صورت حضوري در مرکز کازرون مي باشد (در گزارش 428 مشخص شده) 

2- طبق اعلام سازمان : آزمون برخی از دروس حضوری به صورت کاغذی و برخی به صورت الکترونیکی حضوری انجام می گیرد. محل برگزاری امتحانات حضوری : دانشگاه پیام نور مرکز کازرون  ساختمان آموزشی شهید شهریاری طبقه اول کاغذی و طبقه دوم الکترونیکی
3- حداقل نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشید.
4- رعایت دستورالعمل های بهداشتی ( همراه داشتن ماسک ، دستکش ، ماده ضد عفونی و رعایت فاصله اجتماعی ) الزامی است.
5- قبل از شروع آزمون : شماره صندلی مربوطه به هر دانشجو طبق لیست اعلامی در محل حوزه امتحانی درب ورودي ساختمان آموزشی نصب خواهدشد، لطفا با رعایت فاصله و حفظ آرامش به محل های فوق مراجعه نموده و پس از رویت شماره صندلی به حوزه امتحانی مراجعه و در روی صندلی خود بنشینید.
6- از ورود دانشجو به جلسه آزمون های کاغذی و الکترونیکی  حضوری 15 دقیقه بعداز شروع ، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
تبصره : در آزمون های الکترونیکی حضوری بعد از 15 دقیقه ، سیستم بسته خواهد شد و ورود به سیستم آزمون امکان پذیر نیست.
7-به همراه داشتن کارت دانشجویی کارت شناسایی و گزارش 428 ( کارت ورود به جلسه ) الزامی است.
8- پاسخگویی به سئوالات تستی کاغذی با مدا نرم مشکی و سئوالات تشریحی کاغذی با خودکار انجام می گیرد.
تبصره : جهت پاسخگویی به سئوالات مداد، پاکن، تراش و خودکار به همراه داشته باشید.
9- با توجه به اینکه پاسخنامه های تشریحی در سیستم اسکن خواهد شد، لطف نمائید فقط از روی برگه تشریحی که دارای مشخصات و بارکد مربوطه  هست استفاده نموده و از پشت برگه به هیچ عنوان استفاده ننمائید.
10- لطفا از تا نمودن و مخدوش کردن پاسخنامه های تستی جدا خوداری نمایید.
11-ورود هر گونه کتاب، جزوه؛، کیف و موبایل به محل آزمون ممنوع می باشد و در صورت آوردن موارد فوق به جلسه با دانشجو خاطی طبق مقررات رفتار و به کمیته انضباطی معرفی می گردد ( محل تحویل کیف، موبایل و ...  امانات دانشگاه می باشد).
تبصره : از گذاشتن هرگونه وسایل گرانبها و قیمتی در کیف خود جدا خوداری نمائید (دانشگاه هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال آن ندارد).
12- با توجه به اینکه امکان ثبت نمره توسط استاد برای دانشجویان بدهکار همچنین اخذ کارت ورود به جلسه (گزارش 428) میسر نمی باشد،  لطفا تا تاریخ 15آذر 1401 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایید.
13- رعایت پوشش مناسب طبق دستورالعمل دانشگاه برای آقایان و خانم ها الزامی است. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر