كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
بیانیه دانشگاهیان پیام نور کازرون در پی جنایت تروریستی عوامل استکبار جهانی در زاهدان

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون در پی جنایت تروریستی عوامل استکبار جهانی در زاهدان، بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح می باشد:

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

 استکبار جهانی و دولت های خبیث دنباله رو آنان در منطقه آگاه باشند که شهادت کرامت و شرافت ماست و پیروان مکتب امام حسین (ع) هراسی از نثار جان ومال در راه عزت و عظمت اسلام و قرآن و وطن خود ندارند.

 این اقدام ددمنشانه، نشانگر آن است که سردمداران کفر جهانی و اذناب ناپاک آنان در خیال خام خود همچنان سعی دارند با حماقت، آزموده را بیازمایند. در حالی که تاریخ گواهی می دهد که این ملت غیور، شجاع و شهید پرور در برابر اینگونه خباثت ها متحدتر و در مقابله با پس مانده های حقیر و ذلیل آمریکای جهانخوار عزمی راسخ تر از گذشته خواهند یافت.

بدیهی است نیروهای مسلح و غیرتمند بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدر و قهرمان ما، سرنوشت آنها را به فضل و عنایت حضرت حق تعالی عبرت روزگار خواهند کرد. فرزندان این ملت بزرگ در دانشگاهها نیز با جهاد علمی مورد تأکید رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در راه حمایت و به ثمر نشاندن این خون های به ناحق ریخته شده درنگ نخواهند کرد و روی دشمن صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان را سیاه خواهند نمود.

جامعه دانشگاهیان پیام نور کازرون ضمن آرزوی شفای عاجل مجروحان واقعه، شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در جنایت کور و تروریستی دشمنان میهن اسلامی را به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) و نائب بزرگوارش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عموم ملت قهرمان و خانواده معظم شهداء تبریک و تسلیت عرض نموده و این اقدام جنایتکارانه و مذبوحانه دشمنان اسلام و ایران را محکوم کرده و آمادگی خود را برای برداشتن گام های استوار در مسیر خون خواهی از شهیدان با حرکت شتابنده تحقیقاتی و پژوهشی و حضور در میدان نبرد علمی و آوردگاه دانشگاهی اعلام می داریم.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر