كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
بیانیه دانشگاه پیام نور کازرون بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سپیده‌ دم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران و قیام تاریخی و بی‌نظیر ملت مسلمان و آزاده ایران در سایه‌سار تعالیم انسان‌ساز قرآن کریم و با الهام از آموزه حرکت‌آفرین و نجات‌بخش کریمه قرآنی« قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْني‏ وَ فُرادي‏ ثُمَّ تَتَفَکَّرُو »، به رهبری پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) آن حکیم فرزانه و بزرگ احیاگر قرآن کریم در عصر غیبت، نقطه عطف سرنوشت‌ساز و سرآغاز فصل نوینی در تاریخ معاصر ما گردید. اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تقارن فجر فاطمی با فجر انقلاب اسلامی، بیش از پیش پیوند میان حرکت انقلابی ملت ایران با سرور زنان عالم را آشکار می سازد. حقیقت آن است که انقلاب اسلامی، سرچشمه ای جز آن کوثر تمام ناشدنی خلقت و عالم هستی ندارد. اینک انقلاب اسلامی به رغم همه توطئه ها، فشارها، فتنه های جبهه استکبار، در آستانه چهل سالگی قرار دارد. بدون تردید می توان عنوان نمود که الهام بخشی و عبرت های برگرفته از مبارزات حضرت زهرا (س) و حادثه جانسوز کربلا و عاشورای امام حسین (ع) از عوامل اصلی و تأثیرگذار در ماندگاری انقلاب و چهل ساله شدن آن دارد.

آری، هم‌زمانی دهه فجر با ایام فاطمیه فرصتی مغتنم برای پاسداشت هر دو پدیده است که نقشی سازنده برای رسیدن به قله‌های آرمانی و تکامل بشری دارد. دشمنان مکتب فاطمی همان دشمنان مکتب خمینی هستند، آنها با تمامی امکانات در برابر نظام اسلامی صف‌آرایی کرده و تلاش می‌کنند بین مردم و ولایت فاصله ایجاد کنند. با وجود رواج دادن یأس و ناامیدی از سوی بدخواهان و ایجاد جنگ روانی و سرد در تمامی این چهل سال ایران کماکان در جایگاه عزت و اقتدار ایستاده است و جوانان پاک این انقلاب از نسل با عزت و عظمت شهیدان در راه تحقق آرمان‌های حضرت روح‌الله مجدانه گام بر‌می‌دارند تا سیلی محکمی به گوش دشمنان این اسلام و انقلاب وارد سازند. اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاورمیانه می درخشد، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم  و توطئه ذره ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.

دانشگاهیان پیام نور کازرون در این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی، هجمه خویش را بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در حصر و تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می بندیم و اعلام می داریم همراه و هم صدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز ۲۲ بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر