كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
بیانیه دانشگاه پیام نور کازرون بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام دهه فجر، از جامعه دانشگاهی برای شرکت در برنامه‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر دو دهه فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی، نقش سازنده و پیشبرنده برای رسیدن به قله‌های آرمانی و تکامل بشری دارد. گرچه یکی حزن انگیز و یادآور رنج‌ها و مظلومیت‌های حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و ناله‌های عرشیان و سوخته دلان زمین در غم شهادت آن بانوی گرامی است؛ و دیگری فرح بخش و یادآور روز‌های نورانی و منتهی به یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی؛ لکن هر دو دارای یک مبدأ و مقصد می‌باشند. انقلاب اسلامی با ماهیت دینی، رویکردی جز احیای ارزش‌های مکتب فاطمی ندارد. پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از افتخارات و سند عزتمندی و شجاعت ملت بزرگ این سرزمین با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به دست آمد و امروز سرمشق و الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های آزادی‌خواه شده است.

این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نموده است امروز در مسیر عزت و اقتدار و به‌سرعت وصف‌ناشدنی به تحقق سمت اهداف و آرمان‌های حیات‌بخش خود به‌پیش می‌رود و شعله‌های امیدواری را در دل ستمدیدگان جهان همواره روشن نگه‌داشته است.

بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به این پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است و امروز حفظ و نگهداری و استمرار آن به‌مراتب مشکل‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد.

و اینک در سی و نهمین سالگرد پیروزی این نهضت الهی و شجره ریشه‌دار که به زعامت پیامبرگونه بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، جان‌فشانی فرزندان برومند میهن اسلامی و پرچم‌داری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیش‌قراول مبارزه با نظام سلطه محسوب می‌شود می‌طلبد تا اقشار مختلف جامعه امروز و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آینده‌ساز مملکت در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های ارزشمند آن کوشا بوده و تا اتصال به حکومت جهانی حضرت ولیعصر (عج) با تمام توان و اقتدار صیانت از نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون از عموم مردم ولایت مدار و بخصوص جامعه دانشگاهی پیام نور دعوت می نماید تا با شرکت فعال و پرشور در آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اعلام وفاداری و اعتقاد عمیق خود با این نهضت الهی را به نمایش بگذارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر