كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
برگزاری مراسم گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روزمهندس در دانشگاه پیام نور کازرون

بمناسبت گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مراسم باشکوهی در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این مراسم مهندس علی اکبر موذنی رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان کازرون ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین بزرگداشت روز مهندس به شرحی کوتاه از عملکرد و وظایف سازمان نظام مهندسی کازرون پرداخت و طی سخنانی اظهار داشت: مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کازرون در 7 رشته شامل: رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک عضویت داشته و مشغول به فعالیت حرفه ای و صنفی هستند.

موذنی با بیان اینکه افراد با عضویت در این سازمان پس از قبولی در مرحله اول آزمون می‌توانند پروانه اشتغال پایه سه را کسب می‌کنند گفت: افراد دارای پروانه اشتغال این سازمان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، می‌توانند پروانه اشتغال پایه‌های بعدی را به دست بیاورند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان کازرون با اشاره به مسایل مختلف حوزه نظام مهندسی اظهار داشت: توجه به قانونگرایی و مردم مداری در اولویت کاری ما قرار دارد.

 وی افزود: باید اهداف خود را با محوریت هدایت گرایانه در رأس امور قرار دهیم و در راستای تعامل بهتر گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم که با اجرای متنوع برنامه های شاد همراه بود، در اقدامی مناسب و با ارزش از مهندسان برتر انجمن های مهندسین تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر