كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در دانشگاه پیام نور کازرون

همایش سبک زندگی اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در این همایش حجت الاسلام محمدی استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش خانواده در تحقق سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند به فراگیری سبک زندگی اسلامی کمک کند، خانواده است زیرا خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه محسوب می‌شود و تولیدات آن می‌تواند زندگی نسل‌ها را دچار دگرگونی نماید.

وی افزود: اخلاص سرمایه بزرگی است که اگر در زندگی توانستیم آن را به دست بیاوریم مشکلات ما حل می شود و چنانچه در جامعه همه مردم برای خدا کار کنند و خلوص نیت بر اعمال مردم حاکم بشود دیگر آن جامعه مشکلی نخواهد داشت.

این کارشناس مذهبی عنوان نمود: اگر در خانواده روح اخلاص حاکم شد و اعضای آن خانواده بر اساس انگیزه الهی هر کدام به وظایف خود عمل کردند، آن خانواده خانواده سالمی خواهد بود و دیگر دچار مشکل نخواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که زن و مرد اساسی‌ترین ارکان یک خانواده هستند، اظهار کرد: برای رسیدن به خانواده متعالی باید از آموزه‌های اسلام بهره گرفت، زیرا دشمنان با استفاده از جنگ نرم در نظر دارند تا به قلب خانواده‌های ایرانی نفوذ کنند.

وی گفت: با تفکر در آموزه‌های دینی درمی‌یابیم که بهترین روش‌های رفتاری در چارچوب نظام معنایی اسلام جای گرفته و در مسیر تکامل و سعادت انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر