كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
پیام تبریک روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

 روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به کارمندان و جامعه دانشگاهی پیام نور کشور تبریک گفت.

متن پیام روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه که موجب تسلی است این است که کاربرای خداست وچیزیکه برای خداست محفوظ است. امام خمینی(ره)

 هفته دولت همزمان احیاء کننده ارزش های والای فرهنگی و یادآور رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاری های فرزندان پاک این مرز و بوم و خادمان گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رجایی و باهنر است.

هفته دولت در حقیقت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر و تجدید میثاق با این شهیدان والا مقام است که مقام معظم رهبری در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: شهید رجایی و شهید باهنر حقا" و انصافا" دو چهره انقلابی، مؤمن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.

آری، هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان "روز کارمند" نامگذاری شده فرصت مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص های توسعه ای کشور در بخش های مختلف فعالیت دارند.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد بویژه جامعه دانشگاهی پیام نور تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر