كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
تسلیت دانشگاه پیام نور کازرون بمناسبت عروج ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت آیت ا... ایمانی نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی عالم جلیل القدر حضرت  آیت ا... ایمانی نماینده محترم  ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزز شیراز سبب تأثر و اندوه فراوان شد. درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوی، ثلمه ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. آن عالم ربانی عمر پر برکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف استان های بوشهر و فارس  سپری نمود. ایشان فقیهی وارسته بود که مخلصانه در حمایت عملی از نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب لحظه ای دریغ نکرد.

دانشگاه پیام نور کازرون این ضایعه اندوه بار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علمای اعلام، حوزه های علمیه، دانشگاهیان پیام نور فارس و بطور خاص و ویژه، خانواده آن فقید سعید و نیز به امت ولایتمدار استان فارس تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان که طی مدت تصدی مسئولیت امامت جمعه، با خطبه های روشنگر خویش، در تقویت بنیان های مذهبی و فکری مردمان ولایتمدار این خطه شهیدپرور، تلاشی مجاهدانه داشت و پس از سالها خدمتگزاری صادقانه به آرمانهای اسلام ولایی، روح بلندش در ملاء اعلی آرام گرفت، از درگاه خداوند منان رحمت واسعه الهی و علو درجات آن عالم متقی را مسئلت می نمائیم.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر