اطلاعیه ها

یکشنبه 27 بهمن 1392 جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون از روز 29 بهمن الی 3 اسفند92  
ثبت نام پذیرفته شدگان جدید بدون آزمون(تکمیل ظرفیت) مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور در بهمن ماه 92 ابتدا به صورت غیر حضوری از تاریخ 29/11/92 لغایت 3/12/92 با مراجعه به سایت جامع خدمات آموزشی به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد پذیرفت.
1- قبولی اولیه دانشجویان دارای کد قبولی قبلی(مهرماه) لغو شده و ایشان موظف به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته /محل جدید بدون آزمون یا    نیمه  متمرکز می باشند.لازم بذکر است پذیرفته شدگان مهرماه که اقدام به انتخاب واحد برای نیمسال دوم 93 -92 نموده اندواحدهای انتخابی ایشان حذف می گردد.
2-    تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی و کاردانی ( برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته ) حد اکثر تا 30/11/92 می باشد.
3- با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور وسایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و می بایست از یکی از رشته های قبولی خود انصراف دهند
4- پذیرفته شدگانی که بااستفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یک بار در رشته های تحصیلی دروه های روزانه پذیرفته شده اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت.
5- انتقال / مهمان دائم و تغییر رشته از رشته محل های بدون آزمون به رشته محل هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوع است.
6-     سایر مقررات بر اساس دستور العمل ورودی های 92 آزمون سراسری خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر