كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
چند نکته در خصوص امتحانات پایان نیمسال اول۱۴۰۳_۱۴۰۲   1. تاریخ امتحانات حضوری:
۱۸ آذر لغایت ۱۰ دیماه ۱۴۰۲
2. ملاک تاریخ و ساعت برگزاری آزمون صرفاً کارت آزمون (گزارش ۴۲۸ سامانه گلستان) خواهد بود، نه پرینت انتخاب واحد. 
3. آزمون رأس ساعت شروع خواهد شد و تأخیر بیش از ۱۵ دقیقه منجر به ثبت غیبت شده و به هیچ عنوان امکان حضور در جلسه آزمون بعد از موعد مقرر وجود ندارد.
 تبصره مهم: در کارت آزمون برای هر درس بازه ۲ ساعته ذکر شده است ، این مطلب به این معنی نیست که در هر زمان از این بازه امکان شرکت در آزمون وجود دارد. به عنوان مثال اگر برای درسی اعلام شده زمان آزمون ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰، صرفاً رأس ساعت ۸:۳۰ امکان شرکت در جلسه امتحان را دارید و پس از زمان شروع آزمون امکان شرکت در جلسه نیست.
4. آزمون های حضوری که به صورت الکترونیکی (بدون کاغذ) در سایت مرکز در طبقه دوم ساختمان آموزشی برگزار می گردد، رأس ساعت شروع شده و پس از گذشت ۱۵ دقیقه به صورت اتوماتیک سیستم قفل خواهد شد و پس از آن به هیچ عنوان امکان به شرکت در جلسه امتحان وجود ندارد.
5. با توجه به احتمال بارش باران در ایام برگزاری امتحانات نیمسال جاری تاکید می شود دانشجویان گرامی به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداقل 20 دقیقه قبل از زمان شروع آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند.
6. به همراه داشتن #خودکار ، #مداد ، #پاک‌کن و #تراش الزامی می باشد.
7. همراه داشتن تلفن همراه، وسایل الکترونیکی هوشمند، جزوه و وسایل غیرضروری به منزله تخلف امتحانی محسوب شده و با دانشجویی که موارد را رعایت ننماید، طبق مقررات انضباطی دانشگاه برخورد خواهد شد.
مجدداً تأکید می گردد همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت آزمون (گزارش ۴۲۸ سامانه گلستان) جهت شرکت در جلسه امتحان الزامی می باشد.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر