كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه پیام نور کازرون  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، در ابتدای این مراسم دکتر عیسی زارع درنیانی رئیس دانشگاه پیام نور کازرون ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو فرصتی برای برجسته شدن و پررنگ شدن نقش شما دانشجویان در جامعه می باشد.
وی دانشجو را قشر دیده بان همیشه بیدار جامعه و تأثیرگذار در فرهنگ کارآمدی دانست و افزود: قشر دانشجو همواره بصورت سنجیده و ریزبینانه اتفاقات پیرامون را رصد می کند و با ترازوی نقد، فرصت ها و چالش ها را بازگو می کند.
رئیس دانشگاه پیام نور کازرون روز دانشجو را بعنوان نماد آزادی و استکبارستیزی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: امروز آنچه مهم است و باید بدان اشاره نمود مشخص نمودن هویت دانشجو و دانشجویی در ابعاد مختلف هویت علمی، هویت معنوی و دینی، هویت اجتماعی و هویت سیاسی است که باید خودمان را با این هویت ها محک نموده که چقدر هویت دانشجو به خود گرفته ایم که در دانشگاه همه دانشجویان این هویت را دارند.
در ادامه مراسم مهمان و سخنران ویژه این مراسم، خانم دکتر میترا امین‌لو، مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری و دبیر کارگروه توسعه دارایی‌های نامشهود معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ایراد سخنرانی پرداختند.
گفتنی است پخش کلیپ، برگزاری مسابقه دانشجویی، تقدیر از دانشجویان فعال انجمن ها و پذیرایی از بخش های متنوع این مراسم باشکوه بود.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر