كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اطلاعیه
اطلاعیه ها
برنامه کلاسی
منو
همایش
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
بيانيه روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون در حمایت از طوفان الاقصی بعنوان حق قانونی مردم مظلوم فلسطین  آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی به صورت مستمر، فلسطین را روز به ‌روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.» امام خامنه ای (مد ظله العالی).
از دولت های اسلامی منطقه و اعراب نیز انتظار می رود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر غاصبان و متجاوزان به سرزمین آنها که ابتدائی ترین حق یک ملت است حمایت کرده و فریب صهونیست ها را نخورند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نهضت فلسطینی از همیشه سرحال تر و بانشاط تر می باشد و عادی سازی روابط  دولت ها با صهونیست ها اشتباه است و باخت برای آنها خواهد بود.
عملیات گسترده نیروهای مقاومت در خاک اشغال شده فلسطین، تصویر مضحک افسران صهیونیستی که در خواب غفلت غافلگیر شدند و برداشته شدن حصارهای ساختگی صهیونیزم، در مرز غزه، تجلی کاملی از وعده الهی بود که «ان تنصرالله ینصرکم فلا غالب لکم».
این اقدام شجاعانه و مدبرانه مقاومت فلسطین که «طوفان الاقصی» نامیده شده و منجر به آزاد سازی چندین شهرک از چنگال صهیونیست های شهرک نشین و تخلیه کامل چند پادگان نظامی آنها در منطقه عملیاتی مذکور شد، در طول دوره هفتاد ساله اشغال فلسطین بی نظیر بود. فلسطین مظلوم، اما مقتدر، نشان داد که غیرت جوانان مسلمان فلسطینی که حتی دوره پیش از اشغال را به یاد ندارند، نه تنها از جوانان مبارز عصر اشغالگری کمتر نیست، بلکه بیشتر و همت مبارزه در ایشان عالی تر است.
دانشگاهیان پیام نور کازرون ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین و مشروع دانستن دفاع آنها از اشغالگری، همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه و آزاده ایران اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر